Trött

Både jag och Christian är väldigt trött idag! Vi var hos min kompis christina för att fira hennes födelsedag igår och vi var där i hennes lägenhet ungefär vid halv sju tiden och festade med 12-15 andra och sedan åkte några av oss till disko! Jag och Christian kom hem halv fem imorse och sov till ungefär tolv! Sen åkte vi iväg till stan för att Christian måsta köpa byxor! Fyra stycken köpte han haha! Det ända jag köpte var hårspray då jag verkligen behövde nytt! 
Nu väntar vi på att pizzan ska komma hit då vi precis beställt :)

Bilder från igår:






Vi åt lite mat hos Christina, vi lyssnade på musik och vissa spelade drickspel (jag tex haha) och vissa gick runt och pratade med folk! Jag kände bara Christian och Christina innan så var ganska nervös men alla var väldigt snälla och så fort alla fått lite alkohol i sig så pratar alla med alla hahah! 

Till och med christinas mamma satt och spelade drickspel med oss! Sån rolig mamma haha, hon satt där och skämtade med oss och berättade historier om Christina haha! 

Senare tog vi tåget vidare till centrum och där såg vi massa kameror och personer och tydligen letade dom efter folk som skulle sjunga nån låt för nånting haha och vi gjorde det. Vi hade nog aldrig gjort det om vi inte hade druckit innan haha ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: