All You Can Eat Ribs

Idag kom jag och Christian på en väldigt spontan ide om att ha en liten dejt och gå och äta spareribs (all you can eat). Man fick alltså hur mycket spareribs man ville och sedan fick man vitlöksbröd och valfri potatis. Christian valde pommes till och jag valde såklart ugnspotatis med den godaste såsen någonsin. Väljer alltid ugnspotatis när jag är där haha.
 
Förrätt
 
En väldigt stor portion ja.. hahah men var så hungrig innan och det var ju så gott haha! Nu behöver jag inte sitta och kolla på fler bilder på spareribs på internet då jag är typ tillfredsställd nu på typ ett år haha. Har varit så sugen på det hur länge som helst nu! 10 Euro kostade det för all denna maten.
 
Nu måste jag göra "Hausaufgabe".. har glömt det ordet på Svenska.. Uppgifter man får ifrån läraren att göra till nästa dag hahaha.. Min svenska har verkligen blivit såå dålig. När jag sitter och skriver med mina kompisar från Sverige så kan jag sitta där ganska länge ohc fundera på vad vissa ord heter eller så skriver jag dom på engelska haha. Blir så rörigt med flera språk i huvudet!
 
 


Kommentarer
Postat av: Marita Turesson

Vad gott det ser ut. Hur fick du plats med allt detta i din lilla mage?

2014-10-23 @ 23:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: