Glossybox November

I veckan fick jag hem min glossybox för månaden av November. Blev såå glad och temat för denna boxen var "Elegant Classics". Allt känns verkligen luxuriöst och förpackningarna på produkterna är så fina.
 
Såhär såg det ut när jag öppnade boxen. Förutom själva produkterna fick man även med 5 Euro på en underklädessida och 20 Euro på hellofresh.com
 Parfym från Hugo Boss (luktar jättegott), en Blush från Nicka K New York (8,95 Euro för 5g), ett nagellack från Teeez i färgen "Pearl Nova" (13,00 Euro för 7ml), läppstift från Bellápierre Cosmetics i färgen "Mandarina" (19,99 Euro för 3,5 g), hår mousse från Style Sign (17,35 Euro för 300ml, i boxen fick man 50ml), och en eye pencil från märket "Lollipops Paris" (14,00 Euro för 14cm)
swatches från blushen (till vänster på handen) och läppstiftet (till höger)
Nagellacket ser riktigt fint ut. Passar perfekt till hösten och vintern och det har guld "flakes" eller glitter i det. 
 
Jag är mest spänd inför att testa läppstiftet, nagellacket och blushen. Och minst för hår moussen då jag inte använder det i vanliga fall.
 
Nästa månad kommer en lite finare box på grund av att det är december och jul så det längtar jag verkligen till! 





Kommentarer
Postat av: Marita Turesson

Mycke smink har du. Får du plats med allt?

2014-11-23 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: