Mina resor

Tänkte göra ett inlägg på vilka länder jag varit i och hur många gånger och så vidare.
 
Norge (3-4 gånger), Geiranger, Röros och fler ställen där jag och min familj varit och campat
Egypten (1 gång), kommer inte ihåg vad stället heter dock
Frankrike (1), Paris
Grekland (1), Kreta
Spanien (3), Mallorca (Alcudia, Palma)
Finland (2), Åland
Tyskland (5 gånger, 6e gången blir på Lördag), Hannover där min pojkvän bor, Hamburg, Berlin och massa små städer där jag har hälsat på Christians släktingar och även så har jag och Christian åkt tåg till random städer och kollat haha.
 
Det var nog alla tror jag, jag kanske har glömt nåt haha. Men mina favoritställen är helt klart Tyskland och Norge, även Mallorca.
 
 
3 bilder från Norge. Mitt älskade ställe haha. Älskar Norge sjukt mycket det är så fint där. Jag, mamma och pappa ska kanske åka till Norge igen i sommar eftersom att jag flyttar till Tyskland i slutet av Juli och inte I mitten som jag tänkte tidigare, så nu är jag hemma när mamma och pappa har semester :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: