Resten av adventskalendern

Jag hamnade efter med min adventskalender då jag tänkte visa upp vad jag fick var tredje dag men sen åkte jag till Sverige och hade andra saker att göra så tänkte visa allt jag fick i beauty kalendern nu istället i ett inlägg :)


Jag fick en pensel (perfekt att konturera med), en bronzer och ett läppglans 



Dessa tre dagar fick jag en superfin läppstift, en maskara som jag provat en gång och den är bra till vardags och ger långa fransar och även en nagelfil

De tre sista dagarna fick jag en ögonskuggstrio, en läppstifts penna (vet inte vad dom på riktigt heter) och även en annan väldigt fin ögonskugga som skimrar jättefint! 

Vill verkligen ha en till sån här beauty kalender nästa december haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: