Mitt 2014

Har upplevt så mycket detta år! Detta är bara en del av det:
 
Det första halvåret hände inte så mycket, jag hade massor med stora viktiga prov som jag sedan tog mig igenom och tog glatt studenten.
åt väldigt god mat
 
åkte till älskade Norge
Firade Jessica och Camillas födelsedag
Innan jag flyttade till älskade Hannover
och har nästan spenderat varje helg med att festa (hehe)
Och varit med underbara människor
Sökte även in som medhjälpare på New Yorker och fick jobbet efter att ha bott i Tyskland i en månad, slutade även där och började min Tyska språkkurs som jag fortfarande går i och har träffat människor från så många olika länder. 
 
Det var mitt 2014 och det mesta som hände. Imorgon ska vi träffa några kompisar hos någon för att förfesta lite och sedan gå till ett houseparty med 37 människor ungefär, ska bli så kul :D 
 
Gott Nytt år! :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: