Wasted

Hej hej! Gårkvällen var hur rolig som helst! Vi var hos Christophs lägenhet och drack och spelade drinking games och sånt! Hade väldigt roligt även fast jag mår väldigt dåligt idag och min pojkvän mår inte bättre heller haha! Vi har fixat inför vårat house party som vi ska ha ikväll med 25 personer! Kommer bli sjukt och jag längtar fast jag helst skulle vilja ligga och sova just nu haha!


Tangera, bästa drickspelet
Jag och Dominik! Han tyckte jag drack som ett "black hole" igår hahaha så rolig. En av mina närmaste killkompisar och han tycker jag är som "the sister he's never had". 

Är verkligen så glad att jag kommer så bra överens med min pojkväns kompisar så dom är verkligen som mina kompisar också. 

Jag kanske förresten blir nominerad till "the ice bucket challenge" också då Dominik blev nominerad igår av hans kusin och han sa att han skulle nominera mig haha.. 

Men nu måste jag och Christian fortsätta fixa lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: