Sallad

Jag och Christian har precis ätit sallad till middag! Har ätit sallad säkert minst en gång i veckan för det är så gott haha!


Pasta, gurka, tomat, majs, ost, sallad, kyckling i curry marinad och någon sallads sås över! Så gott, Christian åt också oliver till men jag hatar det haha!

Jag tänkte berätta om jobbet idag också. Det gick väldigt bra. Jag fick göra lite olika saker som att organisera rea hyllorna och sätta likadana kläder tsm så det inte var utspritt, sen tog vi hand om nya varor som kom in osv! Var väldigt kul men har så ont i fötterna då jag hade på mig mina ballerina skor som nästan ramlar ihop! Sista dagen jag använde dom känner jag haha, imorgon blir det converse. 

Jag ska även jobba på torsdag för dom frågade om jag kunde då fast dom i början bara sa måndag-onsdag denna vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: